Možná právě hledáte způsob, jak zaujmout vaše zákazníky. Vlastně se nejedná o nic výjimečného, takovou situaci řeší neustále všichni. Každému vrtá hlavou, jak to udělat, aby se svou nabídkou oslovil co nejvíce lidí, aby si ho snadno zapamatovali, a jakmile budou jeho služby anebo zboží potřebovat, aby nakoupili právě u něj. O to samé usilují jak realitní kanceláře, tak třeba i pizzerie, zkrátka úplně všichni.
A čím větší je nabídka na trhu, čím více lidí inzeruje své služby jak v reálném světě, tak v tom virtuálním, tím více je důležité umět na sebe upozornit. Bez reklamy se dnes nikdo neobejde. Jenže i těch, co za sebou mají nemalou propagaci, je už tolik, že ten, kdo chce ostatní zaujmout, musí nějakým způsobem vyčnívat z řady – samozřejmě v tom pozitivním slova smyslu.
Chcete-li uspět, musíte být zajímaví, výjimeční, snadno zapamatovatelní. A o tom to je – umět se chytře odlišit od ostatních.
Takže jak jen to udělat, aby si vás lidé zapamatovali?
Vždy záleží na tom, co nabízíte, a jaká je vaše cílová skupina.
Ten, kdo nabízí zboží, které nikdo nemá, může prorazit už jen tím, že se odlišuje právě svou nabídkou. Jenže co má dělat podnikatel, který nabízí stejnou pizzu anebo stejné realitní služby, jako ti ostatní?
Je jasné, že v takovém případě svým zbožím nijak více nezaujme – ano, vaše zboží může být lepší, vaše služby mohou být jedinečné, ale bude to produkt, na jaký lidé narazí i jinde, takže když budou pátrat po kontaktu na váš podnik, snadno přitom narazí i na jiné nabídky, takže hrozí, že se nakonec rozhodnou pro konkurenci.
V takovém případě potřebujete zaujmout nejen svou nabídkou, ale také svými kontaktními údaji – zkrátka musí být takové, aby lidem okamžitě utkvěly v paměti. A k tomu můžete využít například zlatá čísla – jedinečná telefonní čísla, která si vaši potenciální zákazníci zapamatují na první pohled!