Asi není třeba říkat, že propagace patří k jedněm z nejdůležitějších činností, kterými si firma zajišťuje zisk. Právě ona je totiž z velké části zodpovědná za to, že budou přicházet stále noví zákazníci, a zároveň že si udržíme ty stávající.
Může mít velké množství podob. Tou asi nejznámější mezi širokou veřejností je reklama, především pak ta televizní. Avšak ačkoliv je nejúčinnější, ani zdaleka není jediná. Dnes mají firmy spoustu možností, jak se propagovat, nikoliv nejméně díky novým médiím, spojeným s rozvojem internetu a jeho zvýšenou dostupností.
Jednou z těchto nových metod je i úprava webové stránky firmy pro vyhledávače, známá pod zkratkou SEO. Jedná se o poměrně účinný způsob, kdy se tímto zvyšuje návštěvnost onoho webu. A čím více je návštěvníků, tím je vyšší pravděpodobnost, že si některý z nich něco koupí.
Avšak stejně jako všechny ostatní, ani tato propagační metoda není zadarmo. Podobně jako u ostatních metod, ani u SEO cena není nejmenší. Je určena pomocí nákladů, které jsou na její aplikaci potřeba. Mezi ně patří například mzdy zaměstnancům, nákup či pronájem prostoru na serverech, kam se umisťují podpůrné články, nákup potřebných programů a mnohé další. Zapomenout nesmíme samozřejmě ani na zisk společnosti, která tuto metodiku provozuje.
Jedním ze způsobů, jak ji můžeme podpořit, je i správa Facebook profilu. To jednoduše znamená, že by měl být pravidelně aktualizován a měla by zde probíhat komunikace se zákazníky. Tato facebooková podpora, jak by se ji dalo nazvat, však nemá příliš vlivu na cenu SEO samotnou.
Je to proto, že sociální sítě nejsou spravovány profesionálními externími firmami, které poskytují právě služby SEO, nýbrž firmou samotnou. Tento způsob je totiž vhodnější a efektivnější a především levnější. A na tom v tvrdém tržním prostředí záleží nejvíce.